خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خريد گردو با پوست سبز خريد گردو در تهران قيمت گردو | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت گردو ۱۴۰۰-قيمت گردو-قيمت گردو با پوست-قيمت گردو خشك-قيمت گردو دماوند-قيمت گردو تازه-قيمت گردو خارجي-قيمت گردو كردستان خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت گردو ۱۴۰۰-قيمت گردو-قيمت گردو با پوست-قيمت گردو خشك-قيمت گردو دماوند-قيمت گردو تازه-قيمت گردو خارجي-قيمت گردو كردستان با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو و قيمت گردو ۱۴۰۰-قيمت گردو-قيمت گردو با پوست-قيمت گردو خشك-قيمت گردو دماوند-قيمت گردو تازه-قيمت گردو خارجي-قيمت گردو كردستان كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

گردو، ميوه تك دانه‌اي كه از درخت گردو رشد كرده و منبع مفيدي از چربي، فيبر و پروتئين است. درختان اين ميوه در بومي شرق آمريكاي شمالي يافت مي‌شود، امروزه در چين، ايران و ايالات متحده در كاليفرنيا و آريزونا نيز كاشته مي‌شود. گردو هم به صورت خام و هم بو داده و نمكي يا نمك موجود است. اين خوراكي پرخاصيت حاوي منگنز، مس، منيزيم، فسفر، ويتامين B ۶ و آهن است.

مس: وجود مس در اين ميوه منبع مفيدي براي تقويت سلامت قلب و عملكرد اعصاب است.

ويتامينE: ويتامين E براي جلوگيري از افزايش سرطان در بدن توصيه مي‌شود.

فسفر: تنها يك درصد از بدن ما را فسفر تشكيل مي‌دهد، عمدتا اين ماده در استخوان‌ها يافت شده و از اهميت بالايي برخوردار است.

منگنز: منگنز اكثرا در مغزها، غلات كامل، ميوه و سبزيجات يافت شده و جزو بيشترين و مهم‌ترين مقدار ماده معدني در آن‌ها به شمار مي‌آيد.

اسيد فوليك: اسيد فوليك كه با نام فولات و ويتامين B ۹ شناخته مي‌شود نقش مهمي در دوره بارداري دارد، عدم وجود اين ماده در دوره بارداري موجب تولد ناقص نوزاد مي‌شود.

خواص درماني گردو را بشناسيد

۱. جوان سازي پوست صورت: مقادير بالاي ويتامين‌هاي گروه B موجود در مغز گردو به كاهش استرس كه يكي از علل چين و چروك پوست صورت و دور چشم مي‌باشد، كمك مي‌كند. ويتامين E موجود در گردو در واقع يك آنتي اكسيدان قوي است كه به كاهش راديكال‌هاي آزاد كمك كرده و باعث جوان سازي پوست صورت مي‌شود.

۲. مرطوب كننده طبيعي پوست: مغز و روغن گردو داراي خواص آبرساني قوي هستند كه به عنوان مرطوب كننده پوست عمل كرده و به درمان خشكي آن كمك مي‌كنند.

۳. رفع سياهي دور چشم: گفته مي‌شود كه استفاده منظم از روغن گردو به دليل خواص آرامش بخش طبيعي به درمان سريع پف و سياهي دور چشم كمك مي‌كند.

۴. تقويت و افزايش رشد مو: گردو منبع خوبي از پتاسيم، اسيد‌هاي چرب امگا ۳، امگا ۶ و امگا ۹ مي‌باشد كه باعث تقويت فوليكول‌هاي مو شده و به افزايش رشد مو كمك مي‌كند.

۵. درمان شوره سر: مغز و روغن گردو داراي خواص مرطوب كنندگي طبيعي هستند كه پوست سر را هيدراته كرده و به پيشگيري و درمان شوره مو كمك مي‌كنند.

 

خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

۶. جنين و زنان باردار: گردو غني از مواد معدني ضروري از جمله پروتئين، فيبر، كلسيم، منيزيم، فسفر، منگنز و پتاسيم مي‌باشد كه براي رشد جنين و تامين انرژي و مواد مغذي مورد نياز زنان در دوران بارداري مفيد مي‌باشد. منگنز وجود در گردو يك ماده مهم براي رشد مغز، بافت‌ها و عضلات جنين مي‌باشد.

۷. مردان: مصرف روزانه گردو، قدرت باروري را افزايش مي‌دهد و به درمان ناتواني جنسي در آقايان كمك مي‌كند.

۸. تقويت حافظه و تمركز: متخصصان مي‌گويند كه خوردن روزانه گردو باعث تقويت حافظه شده و خطر ابتلا به زوال عقل را كاهش مي‌دهد؛ تحقيقات در دانشگاه كراچي نشان داده كه مقادير بالاي اسيد‌هاي چرب امگا ۳ و ويتامين E موجود در گردو به تقويت حافظه و بهبود عملكرد مغز كمك كرده و خطر ابتلا به زوال عقل و آلزايمر را كاهش مي‌دهند.

۹. نوزادان و كودكان: بسياري از متخصصان سلامت توصيه مي‌كنند كه گردو را به عنوان تقويت كننده مغز به رژيم غذايي نوزادان و كودكان خود اضافه كنيد. مغز گردو غني از اسيد‌هاي چرب امگا ۳ است كه به درمان اختلالات رفتاري و بيش فعالي كودكان كمك مي‌كند.

۱۰. لاغري و كاهش وزن: تحقيقات انجام شده در دانشگاه لوميا ليندا، كاليفرنيا نشان داده كه مصرف ۳۵ گرم گردو در روز باعث افزايش وزن قابل توجهي در افراد نمي‌شود بلكه مصرف گردو متابوليسم بدن را بهبود بخشيده و براي لاغري و كاهش وزن مفيد مي‌باشد.گردو همچنين به دليل مقادير بالاي مواد مغذي و پروتئين‌هايي كه دارد به كاهش اشتها كمك كرده و با جلوگيري از پرخوري باعث لاغري، كاهش وزن و كاهش چربي شكم مي‌شود.

۱۱. يبوست: مقادير بالاي فيبر موجود در گردو به بهبود حركات روده و افزايش عملكرد آن‌ها كمك كرده و براي پيشگيري و درمان يبوست مفيد مي‌باشد.

۱۲. كبد چرب: گردو به دليل مقادير بالاي اسيد‌هاي چرب سالم موجود در آن به سم زدايي كبد كمك كرده و براي درمان بيماري‌هايي مانند كبد چرب مفيد است. آرژنين موجود در مغز گردو هم به حذف آمونياك از كبد كمك مي‌كند.

۱۳. نقرس: مصرف روزانه گردو به دليل مقادير كم پورين كه دارد به سم زدايي بدن و دفع اسيد اوريك اضافي خون كمك كرده و نقرس را درمان مي‌كند.

۱۴. استرس و افسردگي: گردو حاوي مقادير بالاي اسيد‌هاي چرب امگا ۳ مي‌باشد و تحقيقات نشان داده كه اين اسيد‌هاي چرب اشباع نشده با بهبود عملكرد انتقال دهنده‌هاي عصبي به افزايش ميزان هورمون‌هاي سروتونين و دوپامين در خون كمك كرده و به پيشگيري و درمان استرس، اضطراب و افسردگي كمك مي‌كنند.

۱۵. ديابت و قند خون: مغز گردو حاوي مقادير زيادي چربي‌هاي غير اشباع است كه مصرف آن خطر ابتلا به ديابت نوع دو را كاهش مي‌دهد. براساس يك مطالعه زنان و مرداني كه ۲۸ گرم گردو دو بار در هفته مصرف مي‌كردند ۲۴ درصد كمتر به ديابت نوع ۲ مبتلا شده اند.

 

خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

۱۶. سرطان: مقادير بسيار بالاي آنتي اكسيدان‌ها و تركيبات فنولي موجود در مغز گردو به كاهش راديكال‌هاي آزاد بدن كمك كرده و خطر ابتلا به انواع سرطان و تومور را كاهش مي‌دهد. يك تحقيق در سال ۲۰۱۳ در دانشگاه تگزاس نشان داده كه مصرف منظم گردو در رژيم غذايي خطر ابتلا به سرطان پروستات را كاهش مي‌دهد. يك تحقيق در سال ۲۰۰۹ نشان داده كه مصرف منظم گردو خطر ابتلا به سرطان سينه را در زنان كاهش مي‌دهد.

۱۷. تقويت سيستم ايمني بدن: مقادير بالاي آنتي اكسيدان‌ها و ويتامين C موجود در مغز گردو به تقويت سيستم ايمني بدن كمك كرده و خطر ابتلا به بيماري‌هاي مزمن و سرماخوردگي را كاهش مي‌دهد.

۱۸. فشار خون: مقادير بالاي چربي‌هاي سالم، منيزيم و فيبر موجود در گردو به سلامت عروق خوني كمك كرده و فشار خون بالا را كاهش مي‌دهند.

۱۹. چربي و كلسترول خون: گردو غني از اسيد‌هاي چرب امگا ۳ بوده و به دليل خواص ضد التهابي كه دارد به كاهش چربي و كلسترول خون بالا كمك مي‌كند. در طب سنتي از تركيب گردو با عسل براي كاهش كلسترول خون بالا در افراد استفاده مي‌شود.

۲۰. قلب: اسيد‌هاي چرب امگا ۳ موجود در گردو به حفظ سلامت شريان‌ها و بهبود گردش خون در بدن كمك كرده و خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و عروقي را كاهش مي‌دهد. يك مطالعه در سال ۲۰۱۲ نشان داده كه مصرف گردو، خطر ابتلا به سندروم متابوليك كه يكي از علل ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و عروقي است را كاهش مي‌دهد.

۲۱. ضد التهاب طبيعي: گردو داراي خواص ضد التهابي طبيعي است كه خطر ابتلا به بيماري‌هاي التهابي مانند آرتريت، آسم و اگزما را كاهش مي‌دهد.

۲۲. درمان بي خوابي شبانه: گردو حاوي ملاتونين است و مصرف منظم آن به بهبود عملكرد مغز و درمان بي خوابي شبانه كمك مي‌كند.

۲۳. سنگ كيسه صفرا: مطالعات در آمريكا نشان داده كه مصرف منظم گردو خطر ابتلا به سنگ كيسه صفرا را كاهش مي‌دهد.

۲۴. پوكي استخوان: مقادير بالاي مس، منيزيم و منگنر موجود در گردو به تقويت استخوان‌ها كمك كرده و خطر ابتلا به شكستگي و پوكي استخوان‌ها را كاهش مي‌دهند.

۲۵. درمان صرع: گفته مي‌شود كه افرادي كه دچار تشنج و صرع مي‌شوند، منگنز كمتري نسبت به افراد سالم دارند؛ برخي تحقيقات اوليه نشان مي‌دهد كه منگنز موجود در گردو به درمان صرع كمك مي‌كند.

 

خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

گردو سبز نخريد!

از هر ۱۰۰ كيلو گردوي سبز فقط حدود ۲۴ تا ۲۸ كيلو گردوي خشك با پوست چوبي باقي مي‌ماند. اين نشان مي‌دهد كه خريد گردوي سبز چندان مقرون‌به‌صرفه نيست. البته گردو با پوست سبز هم طرفداران خاص خودش را دارد. اين محصول در از اواسط شهريور ماه تا اواخر مهرماه (در زمان برداشت محصول) پيدا مي شود. اغلب افرادي كه اين گردو رو خريداري مي‌كنند هدفشان مصرف گردو تازه و نوبرانه است.

الآن گردو بخريم يا صبر كنيم؟

گردوهاي برداشت پارسال اگر در جاي خشك و خنك نگهداري شده باشد، هنوز كيفيت مناسبي دارد و براي دو ماه باقيمانده مي‌شود از آن استفاده كرد پس الان مي‌توانيد به اندازه مصرف دو ماه آينده گردو بخريد.

قيمت گردوي سبز

قيمت گردوي سبز در بازار متغير است و قيمت آن به كيفيت گردو و حجم خريد بستگي دارد.

قيمت روز گردو را از كجا ببينيم؟

قيمت گردو متغير است و هرچه به پاييز نزديك‌تر مي‌شويم، اين تغيير قيمت بيشتر هم مي‌شود. براي همين، شما عزيزان مي‌توانيد براي اطلاع از قيمت گردو با كارشناسان ما در مجموعه سالم سازان آذر در تماس باشيد.

خريد گردو با پوست سبز-خريد گردو در تهران-قيمت گردو | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت گردو ۱۴۰۰-قيمت گردو-قيمت گردو با پوست-قيمت گردو خشك-قيمت گردو دماوند-قيمت گردو تازه-قيمت گردو خارجي-قيمت گردو كردستان مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 258 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593114

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .